RETURNS
----
Ons beleid duurt 20 dagen. Als er 20 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen restitutie of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Veel soorten producten kunnen niet worden geretourneerd. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen intieme of hygiënische producten, gevaarlijke producten of ontvlambare gassen of vloeistoffen.
Andere items die niet kunnen worden geretourneerd:
* Cadeaukaarten
* Downloadbare software
* Sommige producten voor gezondheid en persoonlijke verzorging
Om terug te komen, moet u ons een ontvangstbewijs of aankoopbewijs overleggen.
Breng uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn enkele situaties waarin slechts een gedeeltelijke terugbetaling wordt verleend: (indien van toepassing)
* Boeken met duidelijke tekenen van gebruik.
* CD, DVD, VHS-tape, software, videogame, tape of vinylplaat die is geopend.
* Elk item dat niet in originele staat is, dat beschadigd is of dat onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan een fout van onze kant.
* Elk item dat meer dan 20 dagen na levering wordt geretourneerd.
Restituties (indien van toepassing)
Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om te bevestigen dat we het hebben ontvangen. We zullen u ook informeren over onze beslissing om uw teruggaveverzoek goed te keuren of af te wijzen.
Als uw aanvraag wordt goedgekeurd, wordt uw teruggave verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of uw oorspronkelijke betaalmethode.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u uw teruggave nog niet heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening.
Neem vervolgens contact op met de uitgever van de creditcard, want er kan een vertraging optreden voordat uw teruggave officieel wordt geboekt.
Neem dan contact op met uw bank. Er is vaak een verwerkingstijd vereist voordat een teruggave wordt geboekt.
Als u na het voltooien van al deze stappen uw restitutie nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via eric@2D3D.Be
Verkoopartikelen (indien aanwezig)
Alleen regelmatig geprijsde items kunnen worden terugbetaald. Helaas zijn de verkoopitems niet restitueerbaar.
Uitwisseling (indien aanwezig)
We vervangen een artikel alleen als het defect of beschadigd is. Als u in dit geval het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail eric@2d3d.be
Gifts
Als het geretourneerde artikel op het moment van aankoop werd geïdentificeerd als een geschenk en direct naar u werd verzonden, ontvangt u een geschenkbedrag dat gelijk is aan de waarde van uw retour. Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, ontvangt u een cadeaubon.
Als het artikel op het moment van aankoop niet als cadeau is geïdentificeerd, of als de geschenkgever het artikel liever eerst voor u ontvangt, sturen we u een teruggave aan de schenker. en hij zal weten dat je het artikel hebt teruggestuurd.
expeditie
Om een product te retourneren, moet je het per post verzenden naar: Hoogstraat, 1930, Zaventem
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten om uw artikel te retourneren. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de retourkosten hiervan afgetrokken.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is om uw verwisselde product te ontvangen, variëren.
Als u een artikel met een waarde van meer dan € 50 verzendt, kunt u overwegen om een bezorgdienst te gebruiken waarmee u de zending kunt volgen of een leveringsverzekering kunt afsluiten. We kunnen niet garanderen dat we het artikel dat u aan ons retourneert, zullen ontvangen.